Sunday 5 June 2011

kemalangan...



 dipagi hari sabtu yang lalu...  pagi yang cukup indah.. kakak aku suruh aku pegi beli breakfirst dekat kedai... and then aku bawak motor gerak kedai... sesampai dikedai ,  aku order la... " mamak roti canai lapan , milo ais 3 , teh tarik satu "... aku tunggu order aku siap.. biler dah siap.... baru aku teringgat .. yang aku x bawak duit...nasib baik kedai 2uh dekat je... ape lagi... terus pecut macam mat rempit balik rumah amek duit.... sampai dekat rumah aku amek duit... pas2 pergi balik ke kedai mamak tadi... lepas dah bayar aku teringat kakak aku suruh aku pergi beli susu pekat manis (evaporat milk)  sampai di kedai runcit.. aku cari parking di port biase aku parking... dengan tidak semena2 nye .. ade satu motor disebelah aku tergolek menghimpap aku.... motor i2 berada disebelah kiri aku... aku berade di sebelah kanan motor 2.. korang tahu x kedudukan ekxos dekat mne... ???  dekat kaki aku...!!! sambil aku menolak motor 2uh... lanxak la .. die nak tergolek ke ape... yang penting aku dah x dapat rase kaki aku... ya allah... aku tengok dekat ekxos motor orang 2uh.. macam ade plastic melekat... korang tahu x plastic i2 ape??? KULIT AKU... aku tengok kaki aku... dah nampak daging... hanya allah je yang tahu keadaan aku mase 2uh... tapi x lah sesakit yang korang rase.. aku x menjerit pon.. orang 2 pon just cakap " sorry..sory... "  aku pon dengan selambe masuk kedai runcit ang ambil susu dan terus balik rumah... lepas balik rumah... aku terus cucurkan kesan luke dengan air... hanya orang yang pernah kene dan allah sahaja yang tahu bertape sakitnyer.... perh... pedih x terkate... harap2 cepat baik... kalau x.. macam mne aku nak sekolah... huhuhu.. harap korang doakan aku cepat baik... moga2 pelajaran aku tidak terganggu... 

No comments:

Post a Comment